میگم هرچی ما فارسی دعا میکنیم که خدا شر دیکتاتور رو از مملکتمون کم کنه ... خدا داره عربی مستجاب میکنه !
۱۳۹۰ فروردین ۹, سهشنبه
۱۳۸۹ اسفند ۱۳, جمعه
اندر احوالات امروز ایران زمین
خارجیه میره مسجد ، می بینه دارن کیک و ساندیس میدن ، میگه مگه اینجا نماز نمی خونن ؟ میگن اگه نماز میخوای برو دانشگاه تهران ، میگه مگه اونجا دانشجوها درس نمی خونن ؟ میگن اگه منظورت روشنفکرا و دانشمندانه برو زندان اوین ، میگه
مگه اونجا دزدها و کلاهبردارا رو... زندونی نمیکنن ؟ میگن زکی !! پس مملکتو کی اداره کنه
۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه
اینا کین دیگــــــــــــــــه ؟! احمدی نژاد در روایات و احادیث !
بر طبق گفته ی اینا .. مموتی برای زمینه سازی ظهور امام زمان "ظهور" کرده
۱۳۸۹ اسفند ۱۱, چهارشنبه
دشمن دشمن من .. دوست من است !
از قدیم گفتن : دشمن دشمن من .. دوست من است !
چه قبول کنیم و چه قبول نکنیم موسوی و کروبی دو رهبر جنبش در داخل ایران بودند ( نمونه اش فراخوانشان برای 25 بهمن که بار دیگر جان تازه ای به جنبش داد) .. حال این دو عزیز در بازداشت این مزدوران قرار دارند و باید جای خالی این دو نفر هرچه سریعتر پر شود
نظر به اینکه جنبش سبز متغلق به همه ی ایرانی ها از هر گروه و قومی هست پس باید تا دیر نشده کاری برای ادامه ی جنبش انجام داد
امروز روی سخن من با نماینده های تمام گروه های سیاسی خارج و داخل کشور هست .. تمام کسانی که در این 2 سال خود را عضوی از جنبش سبز و آزادی خواهی ایران میدانستند ... آقایان اکنون وقت ثابت کردن گفته هایتان هست !
مگر همه ی شما نمیگفتید که فقط دموکراسی میخواهید و انتخابات آزاد ؟ پس همه ی شما یک مورد مشترک دارید آن هم رفتن این نظام و آمدن یک نظام دموکراتیک به جای آن .. دشمن دشمن من .. دوست من است ! آیا این را باور دارید یا نه ؟
اکنون وقت آن است که با همتاهای خود از دیگر گروه ها یک جا نشسته و جلوی دوربین تلوزیون .. رو در روی ملت ایران اتحاد خود را اعلام کنید و شورای رهبری جنبش سبز را تشکیل دهید .. در آن صورت باور کنید با دادن یک فراخوان ملت به شما جواب مثبت خواهند داد
مثلا چه میشود اگر نماینده ی آقای موسوی و کروبی با رهبران و نماینده های دیگر گروه ها در یک برنامه ی تلوزیونی تاریخی کنار هم بنشینید و تا رفتن این حکومت دست دوستی و اتحاد به همدیگر بدهید ! بعد ازرفتن این حکومت با یک انتخابات آزاد خواست ملت هم معلوم میشود ...
به خدا ما خسته ایم از هر نوع گروه و تفکر سیاسی.
ما فقط و فقط آزادی میخواهیم و بس ! بیایید کاری کنید که در تاریخ برای همیشه از شما به عنوان اولی کسانی یاد شود که اتحاد را برای ایران به ارمغان آوردید
به امید ایرانی متحد و آزاد
چه قبول کنیم و چه قبول نکنیم موسوی و کروبی دو رهبر جنبش در داخل ایران بودند ( نمونه اش فراخوانشان برای 25 بهمن که بار دیگر جان تازه ای به جنبش داد) .. حال این دو عزیز در بازداشت این مزدوران قرار دارند و باید جای خالی این دو نفر هرچه سریعتر پر شود
نظر به اینکه جنبش سبز متغلق به همه ی ایرانی ها از هر گروه و قومی هست پس باید تا دیر نشده کاری برای ادامه ی جنبش انجام داد
امروز روی سخن من با نماینده های تمام گروه های سیاسی خارج و داخل کشور هست .. تمام کسانی که در این 2 سال خود را عضوی از جنبش سبز و آزادی خواهی ایران میدانستند ... آقایان اکنون وقت ثابت کردن گفته هایتان هست !
مگر همه ی شما نمیگفتید که فقط دموکراسی میخواهید و انتخابات آزاد ؟ پس همه ی شما یک مورد مشترک دارید آن هم رفتن این نظام و آمدن یک نظام دموکراتیک به جای آن .. دشمن دشمن من .. دوست من است ! آیا این را باور دارید یا نه ؟
اکنون وقت آن است که با همتاهای خود از دیگر گروه ها یک جا نشسته و جلوی دوربین تلوزیون .. رو در روی ملت ایران اتحاد خود را اعلام کنید و شورای رهبری جنبش سبز را تشکیل دهید .. در آن صورت باور کنید با دادن یک فراخوان ملت به شما جواب مثبت خواهند داد
مثلا چه میشود اگر نماینده ی آقای موسوی و کروبی با رهبران و نماینده های دیگر گروه ها در یک برنامه ی تلوزیونی تاریخی کنار هم بنشینید و تا رفتن این حکومت دست دوستی و اتحاد به همدیگر بدهید ! بعد ازرفتن این حکومت با یک انتخابات آزاد خواست ملت هم معلوم میشود ...
به خدا ما خسته ایم از هر نوع گروه و تفکر سیاسی.
ما فقط و فقط آزادی میخواهیم و بس ! بیایید کاری کنید که در تاریخ برای همیشه از شما به عنوان اولی کسانی یاد شود که اتحاد را برای ایران به ارمغان آوردید
به امید ایرانی متحد و آزاد
نقص هایی در جنبش سبز که باید برطرف شود !
این چیزی من دارم مینویسم شاید به مزاج بعضی ها خوش نیاد .. ولی حقیقت هایی هست که باید گفته بشه
ما برای پیروز شدن اول از همه باید نقص های جنبش سبز رو برطرف کنیم ، بعد از اون به نقاط ضعیف این حکومت نگاه کنیم
جنبش سبز ما ، نقص های زیادی داره از مدیریت گرفته تا تظاهر کننده ! تو این نوشته میخوام به نقص های جنبش اشاره کنم و با کمک شما راه حلی برای این نقص ها پیدا کنیم :
1. نقص در مدیریت و رهبری در جنبش : اینکه هر گروه و هر نوع تفکری در این جنبش هست ..یک امر خیلی خوبیه
قبل از دستگیری موسوی و کروبی تقریبا میشه گفت که رهبری دست این 2 بود ولی حالا چی؟ این که بگیم جنبش ما نیازی به رهبر نداره حرف درستی نیست .. هر گروهی احتیاج به لیدر داره .. حتی شما اگه بهترین بازیکن های فوتبال رو کنار هم بذارین ، باز هم نیاز به سرمربی دارن که هماهنگشون کنه ! جنبش سبز از الان نیاز به یک گروه کاملا مشخص داره که ملت هم بدونن چه کسانی جای موسوی و کروبی رو میگیرن !
نمونه اش همین طرح سه شنبه های اعتراضی هست که با نظر دوستان به اجراء در اومد ولی به نظر من و خیلی های دیگه هر بار 1 هفته به حکومت وقت دادن چیزی مثل خودکشی برای جنبش خواهد بود
2.عدم رسیدن به یک شعار واحد ( به صورت رسمی ) .. همین باعث میشه که هر روز اینجا بحث سر این هست که شعارها تند شود یا نه ... باور کنین همین چندگانگی در مردم هم به وجود میاد و باعث میشه خود ملت هم کلافه باشن .. بیایین برای یک بار همه با هم یک جا متحد بشیم و بر طبق خواسته ها و توانایی های ملت یک شعار واحد رو انتخاب کنیم ( مثلا یا اصلاحات بخواهیم و یا رفتن کل نظام را)
3. ناتوانی ما از بوجود آوردن و هماهنگ کردن هسته های اولیه تظاهرات : در این مورد من واقعا نمیدونم یک دفعه چی شد که اینطوری شد .. 2 سال قبل هم هم خشونت بود هم متفرق کردن مردم بود .. پس چطور شکل میگرفت ؟ نمیدونم !
4.عدم استفاده از شعار های اقتصادی : که به نظر من این نکته جزو بزرگترین ایراد های جنبش در این 2 سال بوده !
5. عدم کارشناسی شدن مسیر های تظاهرات به خصوص در تهران : این رو دوستان در تهران بهتر از من میدونن که مسیر امام حسین تا آزادی یکی از سخت ترین مکان ها برای تجمعات هست
6. عدم رساندن جنبش بعد از 2 سال به حدی که بشود دست به اعتصاب سراسری زد : که در این مورد هم نمیتونم نظری بدم !
و ده ها مشکل کوچیک و بزرگ دیگه ! اگه شما چیزی به نظرتون میاد .. خوشحال میشم که نظر بدین و با یک همفکری مشکلات رو از سر راهمون برداریم
به امید ایرانی آزاد
ما برای پیروز شدن اول از همه باید نقص های جنبش سبز رو برطرف کنیم ، بعد از اون به نقاط ضعیف این حکومت نگاه کنیم
جنبش سبز ما ، نقص های زیادی داره از مدیریت گرفته تا تظاهر کننده ! تو این نوشته میخوام به نقص های جنبش اشاره کنم و با کمک شما راه حلی برای این نقص ها پیدا کنیم :
1. نقص در مدیریت و رهبری در جنبش : اینکه هر گروه و هر نوع تفکری در این جنبش هست ..یک امر خیلی خوبیه
قبل از دستگیری موسوی و کروبی تقریبا میشه گفت که رهبری دست این 2 بود ولی حالا چی؟ این که بگیم جنبش ما نیازی به رهبر نداره حرف درستی نیست .. هر گروهی احتیاج به لیدر داره .. حتی شما اگه بهترین بازیکن های فوتبال رو کنار هم بذارین ، باز هم نیاز به سرمربی دارن که هماهنگشون کنه ! جنبش سبز از الان نیاز به یک گروه کاملا مشخص داره که ملت هم بدونن چه کسانی جای موسوی و کروبی رو میگیرن !
نمونه اش همین طرح سه شنبه های اعتراضی هست که با نظر دوستان به اجراء در اومد ولی به نظر من و خیلی های دیگه هر بار 1 هفته به حکومت وقت دادن چیزی مثل خودکشی برای جنبش خواهد بود
2.عدم رسیدن به یک شعار واحد ( به صورت رسمی ) .. همین باعث میشه که هر روز اینجا بحث سر این هست که شعارها تند شود یا نه ... باور کنین همین چندگانگی در مردم هم به وجود میاد و باعث میشه خود ملت هم کلافه باشن .. بیایین برای یک بار همه با هم یک جا متحد بشیم و بر طبق خواسته ها و توانایی های ملت یک شعار واحد رو انتخاب کنیم ( مثلا یا اصلاحات بخواهیم و یا رفتن کل نظام را)
3. ناتوانی ما از بوجود آوردن و هماهنگ کردن هسته های اولیه تظاهرات : در این مورد من واقعا نمیدونم یک دفعه چی شد که اینطوری شد .. 2 سال قبل هم هم خشونت بود هم متفرق کردن مردم بود .. پس چطور شکل میگرفت ؟ نمیدونم !
4.عدم استفاده از شعار های اقتصادی : که به نظر من این نکته جزو بزرگترین ایراد های جنبش در این 2 سال بوده !
5. عدم کارشناسی شدن مسیر های تظاهرات به خصوص در تهران : این رو دوستان در تهران بهتر از من میدونن که مسیر امام حسین تا آزادی یکی از سخت ترین مکان ها برای تجمعات هست
6. عدم رساندن جنبش بعد از 2 سال به حدی که بشود دست به اعتصاب سراسری زد : که در این مورد هم نمیتونم نظری بدم !
و ده ها مشکل کوچیک و بزرگ دیگه ! اگه شما چیزی به نظرتون میاد .. خوشحال میشم که نظر بدین و با یک همفکری مشکلات رو از سر راهمون برداریم
به امید ایرانی آزاد
۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سهشنبه
آیا واقعا باید تا هفته ی بعد صبر کرد ؟
امروز همه سنگ تمام گذاشتن .. دست تک تکتون رو میبوسم چه کسایی که پا به پای ما اومدن و مبارزه کردن و چه کسایی که با دعاهاشون پشت و پناه ما بودن ولی مگر قرار نبود قیامت درست کنیم؟
نه میر حسین آزاد شد و نه خامنه ای رفت
فقط و فقط باید این 10 روز رو برای کودتاچی ها جهنم کنیم تا هم نیروهای خسته و فرسودشون به چهارشنبه سوری برسه که ضربه ی آخر رو بزنیم وهم تا اون موقع اگه استقامت داشته باشیم .. درون خودشون کلی ریزش به وجود میاد
باید ادامه بدیم ... حالا نمیدونم چطوری .. با فراخوان .. با کمک دانشجوها .. با کمک بازاریان و یا هر کس دیگه .. باید این 10 روز رو بیاییم بیرون .. یادمون باشه که موسوی هنوز در زندانه !
نه میر حسین آزاد شد و نه خامنه ای رفت
فقط و فقط باید این 10 روز رو برای کودتاچی ها جهنم کنیم تا هم نیروهای خسته و فرسودشون به چهارشنبه سوری برسه که ضربه ی آخر رو بزنیم وهم تا اون موقع اگه استقامت داشته باشیم .. درون خودشون کلی ریزش به وجود میاد
باید ادامه بدیم ... حالا نمیدونم چطوری .. با فراخوان .. با کمک دانشجوها .. با کمک بازاریان و یا هر کس دیگه .. باید این 10 روز رو بیاییم بیرون .. یادمون باشه که موسوی هنوز در زندانه !
اشتراک در:
پستها (Atom)